fredag, mars 26, 2010

paket

Nu ska jag berätta vad som fanns i paketet som jag hämtade ut igår. Där fanns en halvgammal tidning som jag inte läst och tyckte det var roligt att bläddra i, en påse med krassefrön, en speciell tepåse som jag skulle prova, recept och nästan det viktigaste: tre garnnystan som ska vara till mitt projekt som jag håller på med. Åh det kommer bli så fint med en pläd av mormorsrutor! Jag har tänkt att göra en med svart som dominerande också där rutorna är färgade istället. Jag har att göra! Behöver jag säga att fästa trådarna blir det tråkigaste?




2 kommentarer:

  1. Filten kommer bli toppensnygg tror jag! Håller precis på att lära mig virka mormorsrutor, snart vill jag också ge mig på att göra en hel filt =)

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas det också! ska göra en med mer färg sen. det går säkert bra, det är inga svårigheter!

    SvaraRadera