fredag, juli 30, 2010

fynd

jag hoppas och tror att det kommer blir fler inlägg på en daglig basis framöver när almanackan visar vardag. nu sitter jag aldrig vid datorn känns det som. för det mesta skönt. jag tänkte visa lite fynd som jag hittat, några är loppisfynd bl.a. byrån och en av mattorna. några av de andra fynden kommer från mormor och ett är faktiskt nyköpt. det finns fler grytor men jag anser att gårdagens middag bestående av ris och tikka masala inte lämpar sig på bild så därför får ni se dem vid ett senare tillfälle. byrån har jag tänkt måla i citrongult, va tror ni om det?

1 kommentar:

  1. Wow! Jag blir GRÖN av avund!! Fatta vilken lycka det är när man hittar ett sådant läckert fat - jag lovar, varje måltid kommer kännas som en fest på denna tallrik, dett undebart sätt att njuta av vardagen på, ett snyggt fat.
    Och Zoegasburken, ojojoj :)
    Va kul att du kommenterade så jag hittade hit!
    Allt gott

    SvaraRadera