söndag, augusti 15, 2010

glassen och tankarna

har funderat på varför jag alltid ska älta saker om och om igen och varför jag alltid ska var så allvarlig och tänka för mycket. man har för lite tid för det, plus att jag nästan alltid mår dåligt över det. så nu har jag bestämt mig att jag ska bara vara glad i stället och göra saker jag blir glad av. tur att det bara är 7 jobbdagar kvar för det hör definitivt till sakerna på den dåliga listan. jag ska även försöka leva lite sundare, sambon börjar sitt "nya" liv 1 september så jag hakar på då.

min egen glass var utlovad på bild, här är den! så god att man knappt vill köpa i affären längre men kan alltså bara ätas innan 1 september, dock ingen risk att den finns kvar då...

1 kommentar:

  1. Ja den ser ju god ut,men hur den smakar kan jag bara fantisera om.

    SvaraRadera