tisdag, februari 28, 2012

distraktion

nämen usch vilken dålig bloggare jag är! men mitt i en avgrundshemsk hemtenta finns verkligen ingen tid för slösurfing plus att min vanliga dator som jag brukar blogga ifrån har fått fnatt. det vill säga, jag kommer för tillfället inte åt mina bilder eller redigeringsprogram så det har inte blivit några inlägg med smäktande bilder heller..jag hör mina föräldrar klaga över att jag inte "räddat" allt innan den fick fnatt helt men jag vill enbart säga att den inte är död än. jag har redan fört över det viktigaste. men jag kan fixa den. allt som behövs är tid. vilket jag inte har. men nu ska vi inte misströsta, våren är här och tentan ska snart in. då har jag tid att leva igen och det firar vi med ett försenat födelsedagskalas för fina sambon och årets första riktiga loppis i helgen! tjoho! sambon fyllde i och för sig år i söndags och vi firade faktiskt det på lördagen men tentan tog liksom udden av det med...så nu håller vi till godo med en bild från den här bloggen. den är verkligen så inspirerande!! om jag blundar är jag där nu. prova ni med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar