måndag, oktober 15, 2012

början på något nytt

det här blir förhoppningsvis det sista inlägget som handlar om min separation. jag fick ett avslut på det i och med förra veckan och det känns trots allt ganska bra nu. nu väntar en nystart, inte bara när det gäller kärleken, utan även resten av min vardag. min förhoppning var att börja inomhusträna denna vecka med start i dag men min förkylning satte stopp för det. men jag ska börja så snart jag blir bättre igen. jag är verkligen sugen på att börja träna!! jag ska även bli bättre på att ta vara på dagen, det vill säga effektivisera tiden. detta hänger i hop med att jag sitter alldeles för mycket vid datorn. så det ska så klart också ändras. jag behöver helt enkelt lite mer rutiner i mitt liv. jag ska börja att tänka enbart på mig själv, att faktiskt inte göra avkall på något på min egen bekostnad som jag kanske gjort innan. i och med separationen har jag fått lite perspektiv på allt, känns som att jag står lite i ett vägskäl med vad jag ska göra med mitt liv. det finns så många alternativ. på något sätt känns det ändå spännande och jag ser fram emot en annorlunda och roligare höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar