måndag, oktober 29, 2012

med höstsolen i ögonen och höstens krispiga luft i lungorna

åhh vilken fin helg vi fick! vädermässigt tänker jag främst på. jag gick en runda och satt i solen på bryggorna i Västra Hamnen igår. tänk att vi kan få glädja oss över så fint väder ändå in i slutet av oktober! socialt sett blev den inte så spännande, träffade inte någon levande själ varken lördag eller söndag. om man inte räknar de andra okända på träningen i lördags då förstås..men det var faktiskt självförvållat. jag tackade nej till en fest i lördags enbart för att vara pigg och utvilad igår för att kunna skriva på min tenta. och jag blev faktiskt klar med en fråga, precis som min tidsplan ser ut så en liten klapp på axeln till mig själv. idag blåser det hårda kalla vindar här hos mig och vattnet ser mörkt och kallt ut. jag sveper en sjal om mig och fortsätter skriva. vi hörs snart igen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar