fredag, januari 04, 2013

ta och kolla åt höger, spana åt vänster

ja, nu är det slut på återblickar. jag kan krasst konstatera att 2012 inte gav sin finaste sida till mig. men jag är glad för de som fick ett fint år. nu ska jag försöka blicka framåt. 2013 kan ge mig vad som helst egentligen för mitt planerade liv tar slut i början av juni då jag tar examen. förhoppningsvis! men jag utgår ifrån det. på ett sätt känns det skönt att inte veta för då ska jag försöka göra saker jag aldrig gjort förr. jag är sugen på att åka till en annan kontinent, gå på festival, bada i kristallklart vatten och hoppa fallskärm. tänkte göra ett större inlägg med mina planer för 2013. så följ med vet jag!

2 kommentarer:

  1. Ja det är ju trevligt med framtidsplaner,men som mamma är det en del som vi får prata om.....hahaha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. är det fallskärmen du tänker på lilla mamma? du kanske också ska göra det!

      Radera