torsdag, januari 03, 2013

Tack 2012 for nothing del 2


Den här halvan av det gångna året är mycket jobbigare att gå igenom. bara tungt. 

Juli bestod mest av jobb och alldeles för lite fint väder och umgänge med dem jag älskar mest. Men lite blev det. Jag trodde fortfarande att jag hade kontroll över mitt liv och hur hösten skulle bli. Men tji fick jag.

Under augusti finns inte ett enda inlägg här. I början av september lyckas jag förklara för er hur mitt hjärta blev så trasigt i augusti. Min kärlek i livet, han som jag i mitt huvud planerat livet med sa att han inte längre vill va min. hösten blev ett enda töcken. en dimma. där varje vaken sekund bestod av att inte glömma att andas. jag kände känslor som jag inte trodde jag kunde känna. jag lyckades dock ta mig samman och fyllde dagarna av andra saker för att slippa tänka på det. bakade äppelkaka och köpte små saker till mig själv. lyckades le på en fest och laga mat till mina vänner.
  
oktober blev inte mycket bättre. jag försökte acceptera vad som hänt. jag fick en pompom av en vän. och köpte träningsskor.och pysslade lite.
 
I november bakade jag mycket.hade rosetter och klippte mig. och ett fint halsband kom hem till mig.

 

årets sista månad december bestod inte heller av mycket extravaganta saker. mest snö och äppelkräm. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar