torsdag, juni 27, 2013

Årets ljusaste helg

Åh äntligen har jag landat. i sommaren. i mig själv och livet. känns det som i alla fall. midsommarhelgen var den bästa någonsin. med finaste vännerna och godaste maten. så mycket kärlek!

Mitt bordssällskap; Kalle, Amanda och Johannes som ser väldigt nöjd ut.
 

Jag och bästis Amanda, något suddiga dock.



kära sötnosar!
 
ett mycket somrigt stilleben.

kransbindning på däcket. 
Amanda och jag, fina kransflickor.
 
Fian, Miranda och Robin.


Ombyte för lekar på stranden. Detta fotot är det första och enda ordentliga i en otroligt rolig bildserie på mig och Robin som jag besparar er.

 Det sista fotot, mindre uppstyrt...det var meningen att vi skulle göra ett gemensamt hopp enligt fotografen men det blev väl lite si så där med det...;)
 
Lagkaptenen Gustav.


Finaste vänner!

Fler fina vänner.

Måste ändå säga att de roligaste bilderna från tillställningar likt midsommar är nog de som är helt ofokuserade, suddiga och utan tanke!
 Det var en så rolig helg med bad i 30-gradig pool och pizza i hamnen dagen efter. Hoppas er midsommar också var helt underbar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar